• Snelle leveringDeskundig en eerlijk advies
  • Klantenservice020 8203709

Welkom bij de klantenservice van Slimshops, de firma waarvan deze site onderdeel is.
Hieronder kunt u alle informatie vinden over het bestellen, betalen en bezorgen bij Slimshops.nl


Mocht de informatie die u zoekt hier nergens beschreven staan dan kunt u altijd nog uw vraag sturen via ons contact formulier.

Slimshops

Slimshops is een handelsnaam van Elzenboom Online Retail BV

Hoogstraat 5
5462 CW
Veghel

KVK nummer: 65638603
BTW nummer: NL856198857B01
Bank rek: NL45 RABO 0313 4641 54


Bovenstaande adres is ons postadres. Wij verkopen uitsluitend via internet en hebben geen showroom.

 Alles over bestellen

Bestellen op Slimshops.nl is erg gemakkelijk. Wij hebben voor een structuur gekozen die problemen uit de weg moet gaan en voor iedereen zo helder mogelijk moet zijn. Hieronder vindt u een uitgebreide uitleg van de stappen die u moet doorlopen om bij ons een bestelling te plaatsen.

Winkelwagen
Bij alle producten die u bij ons kunt kopen staat de knop "Plaats in winkelwagen". Door op deze knop te klikken plaatst u het product in de winkelwagen. Wanneer u dit gedaan heeft gaat u automatisch naar de winkelwagen en ziet u daar een overzicht van de producten die op dit moment in de winkelwagen zitten. Op deze pagina kunt u eventueel ook het aantal wijzigen. Dit doet u door het gewenste aantal in te vullen onder het kopje aantal en hierna op "Winkelwagen bijwerken" te klikken.

Als u producten uit uw winkelwagen wilt verwijderen kunt u links op de prullenbak klikken.

Als u verder wenst te winkelen kunt u rechts op de knop ‘Ga verder met winkelen’ klikken. U gaat dan weer naar de winkel en rechts in beeld zal altijd de winkelwagen bzichtbaar lijven met de producten die u erin heeft geplaatst. Als u dit wilt wijzigen of als u af wilt gaan rekenen kunt u op ‘Mijn winkelwagen’ of 'Afrekenen' klikken. Wanneer u af wenst te gaan rekenen klik dan op ‘Ga door met afrekenen’.

Mocht u een kortings bon hebben dan kunt u deze hier invullen en hem activeren door de code in te vullen en op 'Kortingsbon gebruiken' te klikken. Uw korting zal dan direct in de winkelwagen getoond worden.

Bestelwijze
Op deze pagina kunt u kiezen of u een account bij ons aanmaakt of niet (dit raden wij u wel aan). Wanneer u al ooit eerder een bestelling bij ons geplaatst heeft kunt u rechts op de pagina uw email adres en wachtwoord invullen. Uw gegevens zullen dan automatisch ingevuld worden. Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’. Hier kunt u vervolgens uw email adres invullen en uw wachtwoord zal dan direct per email naar u verzonden worden.

Als het de eerste keer is dat u bij ons iets bestelt vragen wij u uw gegevens in te vullen. De velden met een sterretje (*) zijn verplicht. Uiteraard zullen wij al uw gegevens beschermen en nooit aan derden partijen geven.

Wanneer u uw pakket op een ander adres wenst af te laten geven dan op uw factuur adres dan kunt u dat hier ook aangeven.

Als u alles ingevuld heeft kunt op knop ‘Ga verder’ klikken.

Verzendwijze
Bij Slimshops.nl verschillen de verzendkosten per item. U vindt deze prijs bij ieder artikel.

Betalingsgegevens
Hier kunt u uw betaalmethode aangeven. Voor meer informatie hierover kijkt u hieronder bij "Alles over betalen".

Controle
Op de controle pagina kunt u controleren of alle prijzen kloppen. Als u de wens heeft om nog een product toe te voegen dan kan dat hier, klik dan linksonder op "Ga terug naar uw winkelwagen"

Als alles wat u ingevuld correct is en uw heeft aangeven voor welke betaalwijze u kiest klik dan wederom op de knop ‘Plaats bestelling’ dan wordt de order geplaatst en gaan wij de bestelling verwerken.

Terug naar boven

Alles over betalen
Om het winkelen bij ons zo aangenaam mogelijk te maken bieden wij vier verschillende betaalmethodes aan. U kunt zelf bepalen welke betaalwijze u het meest aanspreekt.

Hieronder worden alle manieren van betalen uitgelegd.

iDEAL
Dit is de makkelijkste, goedkoopste en snelste manier van betalen. Als u toegang tot internet bankieren heeft bij ABN Amro, Fortis, Friesland Bank, ING, Postbank, Rabobank, of SNS Bank kunt u hier op eenvoudige wijze gebruik van maken.

Wanneer u met iDEAL betaalt doet u dit in de bekende interface van internet bankieren. De betaling verloopt via de websites van de banken zelf dus de veiligheid is altijd gewaarborgd.

Op de website van iDEAL kunt u een demo bekijken. Klikt u hier als u rustig wilt bekijken hoe het betalen met iDEAL in zijn werk gaat.

Vooruitbetaling
Als u ervoor kiest om vooruit te betalen dient u het openstaande bedrag, wat in uw bevestigingsmail vermeld staat, zelf over te maken naar de bankrekening van Slimshops. Dit kan bijvoorbeeld met internet bankeren of met een telefonische overboeking.

Zorg ervoor dat wanneer u het bedrag overmaakt uw ordernummer als betalingskenmerk vermeld staat. Zodra wij uw betaling binnen hebben sturen wij dezelfde dag uw bestelling nog naar u op. Houd wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Creditcard
U kunt bij ons met alle grote creditcard maatschappijen afrekenen (Mastercard, VISA, American Express).

PayPal betaling

PayPal is een veilige en efficiënte manier om te betalen. U kunt met creditcard of met een bankrekening (via je PayPal-saldo) bestellingen betalen. Wanneer u ervoor kiest om met PayPal te betalen stapt u automatisch uit naar de beveiligde betaalpagina van PayPal. Hier kunt u kiezen op welke wijze u wenst te betalen (creditcard of PayPal) en uw betaling afronden. Wanneer de betaling gelukt is komt u automatisch terug naar onze website.

Paypal.com is een onderdeel van e-bay en actief in 190 landen. PayPal heeft meer dan 150 miljoen geregistreerde gebruikers.

Betalen na ontvangst
Wij bieden u de mogelijkheid om uw order te betalen na ontvangst. U kunt de bestelling dan plaatsen en daarna binnen 14 dagen na het bestellen de factuur voldoen. Het minimum aankoopbedrag  is 35 euro en het maximale aankoopbedrag is 400. Ons systeem check automatisch de credietwaardigheid naar aanleiding van uw postcode. Mocht deze postcode in een risico gebied liggen dan zal het systeem deze mogelijkheid automatisch niet laten zien. Helaas gaat dit buiten ons om en kunnen we hier ook niet over discussieren. 

Op rekening kopen
Vaste klanten of vaker terugkerende klanten kunnen op rekening kopen. Mocht u dit willen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen dan een account voor u aanmaken. U of uw medewerkers kunnen dan ook in de toekomst zowel per mail als telefonisch bestellen. 



Terug naar boven

Alles over verzenden en bezorgen
Verzendmethodes
Wij gebruiken twee methodes om producten bij onze klanten te bezorgen. Het ligt aan het product van welke methode gebruik gemaakt wordt.

Methode 1 – TNT Post
Alle producten kleiner dan 140 cm en lichter dan 30 kg worden met TNT Post naar u verzonden. Zodra wij uw betaling binnen hebben wordt uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt. TNT Post garandeert dat in 98% van de gevallen uw pakket binnen 24 uur op de plaats van bestemming is bij particulier, bedrijf, postbus of vestigingsadres.

Als uw product verzonden is kunt u een track and trace code ontvangen gegevens zodat u op de website van TNTPost www.tracktrace.nl uw pakket kunt volgen.

Mocht u het pakket om wat voor reden missen dan wordt het pakket de volgende dag wederom aangeboden. Mocht u er op dat moment weer niet zijn dan kunt u het de volgende dag ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. U wordt bij elke stap hiervan geinformeerd door een begeleidende brief die de TNT-bezorger in uw brievenbus achter laat.

Het is voor ons helaas niet mogelijk aan te geven op welk tijdstip TNTPost uitleverd. De levertijd hangt af van het moment dat de bezorger over het algemeen altijd in uw wijk bezorgd.

Methode 2 – Transmission
Producten die te groot of te zwaar zijn om met TNT Post te verzenden worden door Transmission bij u afgeleverd. Dit kan binnen 24 uur. Wanneer u voor 15.00 uur 's middags bestelt kunnen wij uw producten (mits op voorraad) dezelfde dag nog met de koerier meegeven. Wanneer u uw bestelling op een specifieke dag wenst te ontvangen neem dan even telefonisch contact met ons op (Tel: 020 820 3709) dan kunnen wij ervoor zorgen dat de bestelling op de juiste dag verzonden wordt. De standaard levering omvat levering tot aan de eerste drempel (begane grond) van het door u opgegeven adres.

Terug naar boven

Garantie
Op alle Slimshops producten zit productgarantie. De garantie per artikel varieert. U kunt bij de product informatie zien hoe lang de garantie is. Deze garantie geldt bij normaal gebruik van het artikel. De garantie vervalt bij misbruik van het artikel, onzorgvuldigheid, verwaarlozing, verkeerd gebruik of door extreme weersomstandigheden.

Controleer het product altijd goed wanneer het aankomt met de transport maatschappij. Mocht het artikel kapot of beschadigd aankomen accepteer het dan niet. Het artikel zal dan naar ons geretourneerd worden en de kosten zijn dan te verhalen op de transport maatschappij. Wanneer een kapot pakket geaccepteerd wordt door een klant is dit wettelijk gezien erg moeilijk.

Uw bon is het garantiebewijs dus bewaar deze goed!

Terug naar boven

Retourneren

Particulieren

Particulieren kunnen producten, mits deze geen sporen van gebruik vertonen, in de oorspronkelijke verpakking binnen 14 werkdagen retourneren naar onderstaand adres.

Neemt u van te voren even contact op met onze klantenservice. 

Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 werkdagen terug vergezeld van de originele factuur/pakbon in een deugdelijke verpakking. Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel naar:

Elzenboom Online Retail B.V. (Ikommeurs)
tav Slimshops Retouren
Energielaan 3
5405 AD Uden


Let op! Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice. Het recht op retour geldt enkel voor particuliere aankopen. Bedrijven hebben geen recht op retour.

Zakelijke aankopen

Bedrijven hebben wettelijk geen recht op retour. Ook op maat gemaakte orders zoals veel bureaustoelen en kantoormeubelen kunnen niet geretourneerd worden.


Terug naar boven

Levering in België
Voor levering in België gelden andere voorwaarden. Als u producten in België geleverd wilt hebben neem dan even telefonisch contact met ons op via +31 302010811. Wij zullen dan met u bespreken wat de eventuele extra bezorgkosten zullen zijn.

Terug naar boven